SLURP MAD HURRY RARE YEAR..

Skang ni da raya. lama tak update kan? ye la wak tu puasa aritu malas. ni dah 5 Syawal dah ni. Argh! x kisah la. Es0k kawan2 aku nak datang umah aku. wat f0li0 KH. Hurm..mari teng0k pic2 masa raya tu.

 Profile Picture

Yang pakai tudung tu kakcik aku. yang budak p0mpuan tu sepupu aku. yang lagi satu tuh..adik aku

Profile Picture

Yang pakai shawl kelabu tu kakak sedara aku (Kak Nina). Yang tengah..aku, yang tepi tu abang saudara aku.

Photo

Wah! R0mantiknya dua sepupu ni!

Photo

Dua beradik jew..

Profile Picture

Ni makcik aku. Cute kan? Baru f0rm 4 da dapat gelaran makcik. hehehe..

Photo

Aha! 3 gadis ayu (ayu ar sangat). Semua ni mak sedara aku. Semua dah berpunya..(haha! ^_^)

Ni semua gambar masa raya. ade banyak lagi. Tapi aku malas lah.

No comments:

Post a Comment